2Broke Girls-sorozatajánló

by - hétfő, június 05, 2017

Hello!
Ma az egyik kedvenc sorozatomról beszélnék,(pontosabban írnék)ami nem más mint a 2 Broke Grils.A történet 2 lányról szól és az ő vergődésükről Williamsburgaban.
Egy pici hobbit méretű lakásban éldegélnek, már amikor nem épp a boltjukban, vagy Han kifőzdéjében dolgoznak.Ó és ha már itt tartunk boncolgassuk csak azokat a szereplőket!
Max
Nagyon szeretem a karakterét,hisz vicces és közvetlen.Szegény volt világ életében így megtanulta azt hogy nem fognak mindent a csinos kis popója alá tolni.Eléggé hasonlít rám,hisz én is sokszor reményvesztett és negatív vagyok.


Caroline
Ő az aki rettentő sokat fejlődött mindenben.Megtanulta hogy kell nélkülözésben élni,és reményt adott Maxnek.Neki is szoktak lenni olyan nagyon jó poénjai hogy már könnyezek a röhögéstől.Összességében az ő karakterét is nagyon szeretem pont mint Maxét.

Han
A kis ázsiai emberkénk.A karaktre számomra semleges,bár (mint mindenkinek)neki is vannak nagyon jó beszólásai.Amúgy az öltözéke számomra nagyon nagypapás ebből kifolyólag nem is tudom komolyan venni.

Oleg
A perverz szakács.Azok a ruhák amit ő magára kap megérnének egy külön bejegyzést

.
Shophie
Az elején még bírtam,de így közel 6 évadott végignézve mára már a szerepe nagyon idegesítő.Meg bejön az ajtón és bumm máris kapcsolják be az éljenzést ami ugyancsak idegesítő.A poénjai számomra a viccestől nagyon távol állnak én nagyon örültem volna ha kirakják a sorozatból mert egy teljesen felesleges karakter.(Ja valami ilyesmit reagálna ha ezt most olvasná)

Earl
Nagyon bírom a karakterét főleg azért mert nagyon kedves Maxel és apja helyett is apja.Már a puszta jelenlétével feldobja a sorozatot,de pluszba még a viccei is nagyon jók.

Remélem meghoztam a kedveteket ehez a sorozathoz,nézzetek bele nem fogjátok megbánni!Ó... kitartást erre az utólsó sulis hétre!

You May Also Like

0 megjegyzés