Pretty Little Liars Tag

by - hétfő, augusztus 07, 2017


Igazából elég sokféle pll taget láttam de egyik se volt ugyan olyan mint a másik.Először kitöltöttem az elsőt ami a legszimpatikusabb volt, de pár kérdés olyan butaság volt hogy inkább egy másik  tagból vettem kérdéseket. Szóval ez egy mix lesz a szerintem legjobb kérdésekkel. :D
1. Melyik a kedvenc üzeneted A-tól?
Ez:

2. Szerinted kinek a legjobb az öltözködési stílusa?
Aria!Nagyon szeretem ahogy öltözködik nagyon hasonló az enyémhez, valószínűleg azért is szeretem ennyire.Pinteresten külön táblám van Aria outfitjeiből.:D

3. Kihez fordulnál ha problémád lenne?
Hanna.Őt ismerve egyből felvidítana valami beszólással, és nekem  egyből jobb kedvem lenne.

4. Ki a kedvenc pll anyukád?
Ashley.Annyira közvetlen,  jó fej, és megértő, hogy megérdemli hogy a kedvencem legyen.

5.Tetszett hogy Cece A?
Nem!Több évadon át vártuk ki lehet 'A' erre Cece az a csodás indokaival.Már nem is tudom miket sorolt fel,mikor bevallotta hogy ő "A".Nem,nem,nem és NEM!


6. Ki kezeli a legjobban az A helyzeteket?
Egyértelműen Spencer.Elég okosan lekezeli 'A' helyzeteket(bár tőle nem várok mást)és nem annyira pánikol be mint a csapat többi tagja.Legalább is a legtöbbször.

7. Melyik volt a legmegdöbbentőbb jelenet?
Nos a pll-ről beszélgetünk szóval a megdöbbentő jelenetekből Dunát lehetne rekeszteni.De van kettő amin nagyon meglepődtem.Az első az hogy Spencernek van egy ikre,és ezzel az egész Hastings és DiLaurentis családi ügyet tovább bonyolítottak (annyira hogy mar követni nem tudom ki kinek a gyereke)a másik meg az hogy ő A.D. is.

8.  Ki a kedvenc karaktered?
Spencer,de régebben Aria volt a favorit csak hát miután A-nak dolgozott eléggé megváltozott a véleményem róla.Spencer erős személyiség,vicces és hasonló hozzám,szóval imádom!

9. Mond el 2 szóban mit gondolsz az alábbi szereplőkről:
Jenna- bosszúszomjas,idegesítő
Paige- idegesítő,felesleges
Toby- ,kedves, jófej, megértő
Cece-,szeretetre vágyó pszichopata
Mellissa - önző,akaratos,
idegesítő
Jason - titokzatos
Lucas- semleges,"szereptelen"
10.Melyik párost szereted a legjobban?
Spoby.Annyira jó a párosuk és én annyira szeretem őket együtt, ahw :3



11.Kedvenc gonosz?
Mona mert szuper A volt valamint Alex mert ő legalább érthető okokkal állt elő,nem úgy mint Cece/Charles kinek hogy tettszik.

12.Ki az akit kevésbé kedvelsz?(A lányok és az egész szereplőgárda közül)
A lányok közül Emilyt nem kedvelem annyira mivel elég unalmas a karaktere és annyira nem is szimpi.Ha az összességet nézzük akkor kapásból 5-öt fel tudnék sorolni de aki viszi a pálmát az Sara.Feltűnik a semmiből(szó szerint) és akkor mindjárt ő a piros kabátos és a fekete özvegy is?Ne már...

Remélem tettszett a bejegyzés ha igen akkor készítsétek el ti is ezt a kis taget.További szép napot!

You May Also Like

0 megjegyzés