🍁 Őszi bakancslista 🍁

by - szombat, október 14, 2017

Imádom az őszt, úgyhogy, nem is volt kérdés, hogy írjak -e, őszi bakancslistát.
Bár, már javában benne vagyunk az októberben, engem még csak most kapott el az őszi feeling, és csak most volt időm leülni, és megírni ezt a bejegyzést.

1. Kidekorálni a szobám
Most, hogy az idő kezd hűvösebbre fordulni, egyre több időt töltök a szobámban, ( ahol persze nagy a kupi, mert arra sincs időm, hogy levegőt vegyek ) és az üres falak, eléggé lehangolóak.
Tervezek képeket festeni, és hozzám közel álló képeket kicsipeszelni egy madzagra, és minden egyes lépésemet rögzíteni, hogy később tudjak csinálni belőle egy bejegyzést.

2. Turistáskodás Budapesten
Imádok elvegyülni a hangos, japán turisták tengerében a fényképezőgépemmel, és a jó meleg sálammal, hogy századjára is megnézhessem a Hősök terét, vagy a Citadellát.
Miután szinte minden látványosságot megnéztem, beülök a legközelebbi kávézóba, hogy a napot megkoronázzam, egy jó nagy adag Pumpkin spice latteval.
Tökéletes délelőtt!

3. Őszi lakk
Ezt a pontot azt hittem, hogy az elsők között húzhatom ki, de vásárlásnál egy picit mellé lőttem, ezzel az Essence, körömlakkal.
Az üvegben sötét lila, de a körmeimen fekete körömlakk, a legnagyobb jóindulattal se mondható őszinek, úgyhogy a pont teljesítése, még várat magára.

4. Kirándulás
Mindegy hogy hová, csak a szabad levegőbe, a szép őszi levelek közé. :)

5. Sütőtök
Ikonikus őszi étel, amit minden évben legalább egyszer, enni kell.
Nem is tudom, hogy most Pumpkin spice lattet csináljak, vagy inkább sütőtökös pitét. Magamat ismerve, mindkettőt egyszerre fogom elkészíteni. :)




6. Családi este
A sok tanulás közben, képtelenség leülnöm játszani egy kör Activityt, vagy Unot, de amikor nincs annyi dolgom, akkor mindenképp beszállok én is, és leverek mindenkit. :)

7. Házimozi
Olyan jó leülni a laptop elé, egy bögre meleg, fahéjas-almás teával, na meg az elmaradhatatlan popcornal, míg a szél, zörgeti az esőcseppekel fedett ablakot...
Én az ilyen estékre, a Harry Pottert ajánlom, a hangulata teljesen őszi, a története pedig zseniális.

8. Őszi pinterest receptek
A pinteresten bármit megtalálok, és ez alól  a finom receptek se kivételek.
Már kutatok a legjobbak után.

9. Őszi dalok
  Spotifyon, rengetek őszi playlist van, ahol jobbnál jobb őszi témájú, vagy hangulatú, dalokat hallhattok, és én is tervezek a közel jövőben egy ilyen posztot.

10. Kockás ing
Kötelező őszi alapdarab, amit nem lehet soha megunni. Bármihez tökéletesen passzol, és a megjelenésedet is baromira feldobja.

11. Falevél gyűjtés
Imádok faleveleket gyűjtögetni, főleg a kishúgommal. Annyira aranyos, miközben falevél kupacba ugrik, és kihúz egy random levelet a kupac mélyéből. :)
12. Olvasás az erkélyen
Amikor az eső zörgeti a fák leveleit, akkor  amikor csak tehetem kiülök az erkélyre, egy bögre, meleg itallal, és egy jó könyvel.
Miközben belemerülök a könyv történéseibe, az esőt hallgatom, és a finom italomat iszogatom. Mmmm!
Tökéletes program, hétvégére.

Ti írtatok bakancslistát, vagy inkább sportán találjátok ki, hogy mit szeretnétek csinálni?
Remélem tetszett a bejegyzés, és hogy kedvet kaptatok kimenni a szabadba, vagy  épp bekuckozni egy bögre, meleg teával!
Jó hétvégét!


You May Also Like

1 megjegyzés

  1. Nagyon jó cikk lett, én a napokban csináltam Pumpkin spice lattet, ezáltal megírtam a receptjét is a blogon. De én nagyon kíváncsi lennék, hogy a pitét, hogy készíted el, ha esetleg az mellett döntesz akkor ha írsz róla receptet én nagyon szívesen elolvasnám és el is készíteném. :D
    Puszi

    VálaszTörlés