Sorozatajánló // sorozatokról röviden
Hírhedt
sorozatnyüvő hírében állok már évek óta, így nem is értem,
hogy miért nem szántam el már korábban arra magam, hogy eme
sorokat bepötyögjem, de ami késik, az nem múlik ugyebár…
Valamint, van egy
történetem is a témához, ami a minap történt meg velem, és
mielőtt belevágnánk a tömérdek sorozatba, elregélném nektek.
Egy este, a szokásos
esti rutinomat végeztem.
Behoztam a
teámat, letettem a túlontúl rendetlen asztalkámra, majd elballagtam
a fotelig, majd ott eldőltem mint egy krumplis zsák. Hosszú napom
volt, úgyhogy, már nem volt sok energiám.
Az ölembe kaptam, a
majd széteső laptopomat, majd elindítottam egy számomra igen
kedves sorozatot, kikapcsolódás gyanánt.
Lassan kortyolgattam
az elmaradhatatlan teámat, miközben a szememet egy pislantásra se
vettem le a képernyőről, nehogy lemaradjak valami érdekesről.
A percek teltek, a
teám utolsó kortyait iszogattam ki. Épp felnevettem egy vicces
beszóláson, majd azon kaptam magam, hogy vigyorogva elindítottam még
egy részt. Aztán még egyet, bár másnap szokás szerint, korán
kellett kelnem. De pont akkor derült ki a csavar, amire vártam!
Muszáj volt elindítanom még egyet! Az utolsót...vagy az
azelőttit. Már nem is voltam fáradt.
Másnap reggel, a töri témazáró után elbóbiskoltam, és arra
keltem hogy a tanár az a havi Joy magazinnal ütöget, hogy mit
képzelek magamról,és a többi és a többi. Igen,pont a Joyal…
Hogy mi a tanulság? Ne este nézz sorozatokat, és ne aludj el órákon,
mert könnyen megeshet, hogy téged is Joyal fognak hátbaütögeteni, és nem azért mert ügyes voltál...
Egyébiránt, ez a
bejegyzés kissé csapongó lesz, amolyan épp ami eszembe jutott
stílusú, szóval simán meglehet, hogy egy könnyed kis romantikus
után, beajánlok egy 13 reasons whyt…
Oh,és még egy
utolsó dolog! Ha rákattintotok a címekre, rögtön nézhetitek is az
adott sorozatot, valamint bővebb leírást kaphattok róla.
Szóval nézzük is,
hogy milyen sorozatokra fecsérlem az időmet, miket szeretek vagy
miket szerettem anno, mert elég sok van.
Kezdjük a 2 Broke Girlsel, amiről régebben már írtam,de úgy érzem elég
vállalhatatlan, szóval inkább nem linkelem be. Ha szeretnétek egy
jót nevetni, mindenképp pislantsatok bele, és még ha nem is
tetszik, akkor is csak 20 percet vett el az életetekből. A történet
középpontjában, egy elszegényedett milliárdos, apuci pici
lánya, és egy laza, szarkasztikus, és csóró lány áll. Most
kezdtem el 5-jére, és még így is imádom az egyes részeket. Örök
kedvenc, mindig megnevettet.
Aztán itt van
nekünk az Once upon a time , amiben, minden meg van amitől jó lesz
egy fantasy sorozat. Az évadok során, már szinte az összes mesehős
élőszereplős változata eljött, hogy szórakoztasson minket, így
nem nagyon tudom hová nyújtják még. Az egyik nagy kedvencem, de a
6. évadot biztos, hogy soha nem indítom el. Ha az első évadot akarom
nézni, megnézem az eredeti szereplőkkel, nem random kezdőkkel.
Emma Roberts, nagy
kedvencem, mióta megismertem a Scream Queensben nyújtott alakítása
lévén.
A sorozat műfaja
elsőre furcsának tűnhet, hisz horror, és egyszerre vígjáték is, ami kicsit furcsa páros, de miután láttam pár részt, rájöttem,
hogy igenis működik a kettő együtt.
Sokáig húztam az
elkezdését, a sok vér és gyilkolászás miatt, de rá kellett
jönnöm, hogy kár volt eddig halasztani; ugyanis fantasztikus.
A Vampire Diaries
nagyon jól működött kb. a 4.évadig, de utána mélyrepülésbe
kezdett, és a 6. évad szinte már csak, háttérzajnak volt jó. De az
első évadok nagyon izgalmasak.
És ha már
Vámpírnaplók, akkor The Originals (sajnos ehhez nincs linkem), ami nekem mindig is jobban
tetszett, mint az anyasorozat. Ha megnézitek, akkor csak egy tippem
lenne; NE SZINKRONNAL!
Teljesen máshogy
van fordítva az egész, a hangok nem illenek a karakterekhez, soroljam
még? Csak ne…
A Gilmore Girls
tipikus lazulós, chilles sorozat, amin nem kell izgulni, és agyalni,
csak hátradőlni és élvezni. Tökéletes egy hosszú nap után, és
egy-egy rész után, biztos kedvet kaptok ahhoz, hogy több időt
töltsetek az édesanyátokkal. Legalábbis én biztos.
Aztán, az How I Met Your Mother is itt van, amiről már egy előző bejegyzésben
bővebben beszéltem (link) vagyis inkább csak megemlítettem, pont
mint most. De na, ezt mindenkinek ismernie kell!
Nagy kedvencem még
a The 100, ami egy zseniálisan eredeti történet, tele tehetséges
színészekkel.
A történet nagy
vonalakban annyi, hogy a Föld több évtizede lakatlan, egy nukleáris
robbanás következtében, így a megmenekültek az űrben próbáltak
eléldegélni. Azonban sok-sok idő óta, most először van remény
arra hogy újra leköltözhetnek a Földre, így leküldenek 100
feláldozható tinédzsert a felismerhetetlenségig megváltozott
bolygóra, amolyan inkább ők haljanak meg, mint mi stílusban.
Mint tudjátok, nagy Pretty Little Liars fan vagyok, amit mi sem bizonyít jobban, mint az, hogy rengeteg ilyen bejegyzésem van. Igen,
tudom, hogy vannak hibái, de valahogy megfogott, és tökéletes
kikapcsolódásnak.
Riverdale. Még egy
nagyon felhypolt sorozat,hasonló mint a Pretty Little Liars de
kicsit komolyabb, kicsit mélyebb értelmű. A háttér és a képi világát is fontos kiemelnem, mert nagyon hangulatossá teszi a
történéseket.
13 Reasons Why. Oké
tudom jövök itt a mindenki által ismert sorozatokkal, de na. Ezt
látni kell, hogy tudjuk, hogy a szavaknak mekkora erejük van. Akár
pár szóval meggyőzhetjük az embert, hogy nem kell senkinek, mikor
lehet hogy nagyon nem ez volt a célunk. Oké,oké túlzásokba
esek... vagyis remélem.
A Friendsből
szerintem, mindenki látott már legalább egy részt,vagy ha nem
akkor sürgősen pótolja ezt a lemaradását, mert nagyon vicces és
zseniális.
A Gossip Girl, tipikus pizsomapartis,vagyis bocsánat Blair szerint ez a szó
túlságosan kislányos szóval inkább a soirées sorozat. Nagyon
lányos, a gazdagok életéről, a pletykákról, és úgy unblock, erről
az egész világról, amikben a szereplőink élnek. Ha lány vagy,
szinte kötelező megnézned, ha fiatal lány vagy, akkor pedig pláne.
Na, és akkor az Over the garden wall , aminek a folk-klor hangulaton túl is mély üzenete
van, ami körbe ölelni az egész kis mesét. De a legjobb mégis csak
az, hogy ha csak egy cuki kis mesére vágysz, akkor is a kedvenced
lesz, és ha elgondolkodtatóra akkor is, szóval nem nagyon tudom,
hogy ki az akinek nem tetszhet. Mellesleg 10 percesek a részek,
szóval az se lehet kifogás, hogy nincs időd.
Ti milyen
sorozatokat néztek? Néztek a fent említett sorozatokból
valamit?
valamit?
Ha tetszett a
bejegyzés kommentelj,vagy iratkozz fel rám ha van kedved, mert azzal bearanyoznád a szánalmas kis napjaim egyikét.:)
1 megjegyzés
Nekem a Hatalmas kis hazugságok is nagyon tetszett, talán less bele ha még nem láttad.
VálaszTörlésIlletve most épp A szolgáló lány meséjét várom nyál csorgatva. Annak az előző évada nagyon megfogott, így nem is volt kérdés, hogy folytassam e. :D
A 13 reasons whynak majd valamikor jön az új évada... annyira nem vagyok képben vele. Igazából arra is kíváncsi vagyok, viszont már a könyvben is rosszul voltam Hannah karakterétől és ez a sorozatban is megmaradt. Remélem az új évad kicsit eltávolodik majd ettől a száltól :D