Sorozatajánló // sorozatokról röviden

by - péntek, május 25, 2018


Hírhedt sorozatnyüvő hírében állok már évek óta, így nem is értem, hogy miért nem szántam el már korábban arra magam, hogy eme sorokat bepötyögjem, de ami késik, az nem múlik ugyebár…
Valamint, van egy történetem is a témához, ami a minap történt meg velem, és mielőtt belevágnánk a tömérdek sorozatba, elregélném nektek.
Egy este, a szokásos esti rutinomat végeztem.
Behoztam a teámat, letettem a túlontúl rendetlen asztalkámra, majd elballagtam a fotelig, majd ott eldőltem mint egy krumplis zsák. Hosszú napom volt, úgyhogy, már nem volt sok energiám.
Az ölembe kaptam, a majd széteső laptopomat, majd elindítottam egy számomra igen kedves sorozatot, kikapcsolódás gyanánt.
Lassan kortyolgattam az elmaradhatatlan teámat, miközben a szememet egy pislantásra se vettem le a képernyőről, nehogy lemaradjak valami érdekesről.
A percek teltek, a teám utolsó kortyait iszogattam ki. Épp felnevettem egy vicces beszóláson, majd azon kaptam magam, hogy vigyorogva elindítottam még egy részt. Aztán még egyet, bár másnap szokás szerint, korán kellett kelnem. De pont akkor derült ki a csavar, amire vártam! Muszáj volt elindítanom még egyet! Az utolsót...vagy az azelőttit. Már nem is voltam fáradt.
Másnap reggel, a töri témazáró után elbóbiskoltam, és arra keltem hogy a tanár az a havi Joy magazinnal ütöget, hogy mit képzelek magamról,és a többi és a többi. Igen,pont a Joyal…
Hogy mi a tanulság? Ne este nézz sorozatokat, és ne aludj el órákon, mert könnyen megeshet, hogy téged is Joyal fognak hátbaütögeteni, és nem azért mert ügyes voltál...

Egyébiránt, ez a bejegyzés kissé csapongó lesz, amolyan épp ami eszembe jutott stílusú, szóval simán meglehet, hogy egy könnyed kis romantikus után, beajánlok egy 13 reasons whyt…
Oh,és még egy utolsó dolog! Ha rákattintotok a címekre, rögtön nézhetitek is az adott sorozatot, valamint bővebb leírást kaphattok róla.
Szóval nézzük is, hogy milyen sorozatokra fecsérlem az időmet, miket szeretek vagy miket szerettem anno, mert elég sok van.


Kezdjük a 2 Broke Girlsel, amiről régebben már írtam,de úgy érzem elég vállalhatatlan, szóval inkább nem linkelem be. Ha szeretnétek egy jót nevetni, mindenképp pislantsatok bele, és még ha nem is tetszik, akkor is csak 20 percet vett el az életetekből. A történet középpontjában, egy elszegényedett milliárdos, apuci pici lánya, és egy laza, szarkasztikus, és csóró lány áll. Most kezdtem el 5-jére, és még így is imádom az egyes részeket. Örök kedvenc, mindig megnevettet.

Aztán itt van nekünk az Once upon a time , amiben, minden meg van amitől jó lesz egy fantasy sorozat. Az évadok során, már szinte az összes mesehős élőszereplős változata eljött, hogy szórakoztasson minket, így nem nagyon tudom hová nyújtják még. Az egyik nagy kedvencem, de a 6. évadot biztos, hogy soha nem indítom el. Ha az első évadot akarom nézni, megnézem az eredeti szereplőkkel, nem random kezdőkkel.

Emma Roberts, nagy kedvencem, mióta megismertem a Scream Queensben nyújtott alakítása lévén.
A sorozat műfaja elsőre furcsának tűnhet, hisz horror, és egyszerre vígjáték is, ami kicsit furcsa páros, de miután láttam pár részt, rájöttem, hogy igenis működik a kettő együtt.
Sokáig húztam az elkezdését, a sok vér és gyilkolászás miatt, de rá kellett jönnöm, hogy kár volt eddig halasztani; ugyanis fantasztikus.


Vampire Diaries nagyon jól működött kb. a 4.évadig, de utána mélyrepülésbe kezdett, és a 6. évad szinte már csak, háttérzajnak volt jó. De az első évadok nagyon izgalmasak.

És ha már Vámpírnaplók, akkor The Originals (sajnos ehhez nincs linkem), ami nekem mindig is jobban tetszett, mint az anyasorozat. Ha megnézitek, akkor csak egy tippem lenne; NE SZINKRONNAL!
Teljesen máshogy van fordítva az egész, a hangok nem illenek a karakterekhez, soroljam még? Csak ne…

Gilmore Girls tipikus lazulós, chilles sorozat, amin nem kell izgulni, és agyalni, csak hátradőlni és élvezni. Tökéletes egy hosszú nap után, és egy-egy rész után, biztos kedvet kaptok ahhoz, hogy több időt töltsetek az édesanyátokkal. Legalábbis én biztos.

Aztán, az How I Met Your Mother is itt van, amiről már egy előző bejegyzésben bővebben beszéltem (link) vagyis inkább csak megemlítettem, pont mint most. De na, ezt mindenkinek ismernie kell!

Nagy kedvencem még a  The 100, ami egy zseniálisan eredeti történet, tele tehetséges színészekkel.
A történet nagy vonalakban annyi, hogy a Föld több évtizede lakatlan, egy nukleáris robbanás következtében, így a megmenekültek az űrben próbáltak eléldegélni. Azonban sok-sok idő óta, most először van remény arra hogy újra leköltözhetnek a Földre, így leküldenek 100 feláldozható tinédzsert a felismerhetetlenségig megváltozott bolygóra, amolyan inkább ők haljanak meg, mint mi stílusban.

Mint tudjátok, nagy Pretty Little Liars fan vagyok, amit mi sem bizonyít jobban, mint az, hogy rengeteg ilyen bejegyzésem van. Igen, tudom, hogy vannak hibái, de valahogy megfogott, és tökéletes kikapcsolódásnak.

Riverdale. Még egy nagyon felhypolt sorozat,hasonló mint a Pretty Little Liars de kicsit komolyabb, kicsit mélyebb értelmű. A háttér és a képi világát is fontos kiemelnem, mert nagyon hangulatossá teszi a történéseket.

13 Reasons Why. Oké tudom jövök itt a mindenki által ismert sorozatokkal, de na. Ezt látni kell, hogy tudjuk, hogy a szavaknak mekkora erejük van. Akár pár szóval meggyőzhetjük az embert, hogy nem kell senkinek, mikor lehet hogy nagyon nem ez volt a célunk. Oké,oké túlzásokba esek... vagyis remélem.

A Friendsből szerintem, mindenki látott már legalább egy részt,vagy ha nem akkor sürgősen pótolja ezt a lemaradását, mert nagyon vicces és zseniális.

A Gossip Girl, tipikus pizsomapartis,vagyis bocsánat Blair szerint ez a szó túlságosan kislányos szóval inkább a soirées sorozat. Nagyon lányos, a gazdagok életéről, a pletykákról, és úgy unblock, erről az egész világról, amikben a szereplőink élnek. Ha lány vagy, szinte kötelező megnézned, ha fiatal lány vagy, akkor pedig pláne.

Na, és akkor az Over the garden wall , aminek a folk-klor hangulaton túl is mély üzenete van, ami körbe ölelni az egész kis mesét. De a legjobb mégis csak az, hogy ha csak egy cuki kis mesére vágysz, akkor is a kedvenced lesz, és ha elgondolkodtatóra akkor is, szóval nem nagyon tudom, hogy ki az akinek nem tetszhet. Mellesleg 10 percesek a részek, szóval az se lehet kifogás, hogy nincs időd.

Ti milyen sorozatokat néztek? Néztek a fent említett sorozatokból 

valamit?
Ha tetszett a bejegyzés kommentelj,vagy iratkozz fel rám ha van kedved, mert azzal bearanyoznád a szánalmas kis napjaim egyikét.:)


You May Also Like

1 megjegyzés

  1. Nekem a Hatalmas kis hazugságok is nagyon tetszett, talán less bele ha még nem láttad.

    Illetve most épp A szolgáló lány meséjét várom nyál csorgatva. Annak az előző évada nagyon megfogott, így nem is volt kérdés, hogy folytassam e. :D

    A 13 reasons whynak majd valamikor jön az új évada... annyira nem vagyok képben vele. Igazából arra is kíváncsi vagyok, viszont már a könyvben is rosszul voltam Hannah karakterétől és ez a sorozatban is megmaradt. Remélem az új évad kicsit eltávolodik majd ettől a száltól :D

    VálaszTörlés