Bosszúállók kedvcsináló // Idézetek

by - péntek, július 20, 2018


A Bosszúállók harmadik része nemrég, (3 hónap, nem annyira sok idő) jött ki, és azt kell  mondjam, hogy imádtam. Oké, a lezárásnál, egy kisebb szívrohamot kaptam, majd hevesen gesztikulálva kezdtem el kiakadni, és suttogva ordítottam el a panaszaimat. Szegény barátnőm csak ült ott, és próbált nyugtatgatni, kevés sikerrel. Na igen, így éltem meg a Bosszúállók: Infinity Wart.
Mostanában mániámmá vált, hogy Snitten utána nézek a filmeknek, amiket láttam, így ez most se maradhatott ki. A sok 10 csillagos és Neee, vagy Miért kritika után jöttek az idézetek, amiken nagyon nagyokat nevettem. Innen jött az ötlet, hogy megírjam ezt a bejegyzést, kibővítve az első, és második rész idézeteivel is.
Instant újra akarom nézni a Bosszúállókat csomag.



Bruce Banner / Hulk: Szerintem ne Lokival foglalkozzunk, az a pasi nem százas, tiszta lökött. Láttam az első pillanatban.
Thor: Vigyázz, mit beszélsz! Loki helytelenül cselekszik, de ő is asgardi, ráadásul a testvérem.
Natasha Romanoff / Fekete Özvegy: Két nap alatt 80 embert ölt meg.
Thor: Adoptáltuk.

Steve Rogers / Amerika Kapitány: Valami nem stimmel.
Tony Stark / Vasember: Hogy az őskövület ilyen gyorsan feladta?
Steve Rogers / Amerika Kapitány: Túl könnyedén kaptuk el. Kizárt, hogy ennyire gyenge.
Tony Stark / Vasember: Maga viszont nagyon edzett a korához képest. Mi a titka, pilátesz?
Steve Rogers / Amerika Kapitány: Micsoda?
Tony Stark / Vasember: Olyan, mint az aerobik. Lemaradt néhány dologról, amíg jégkirálynőként szundikált.


Nick Fury: Szeretnék rájönni, hogy a jogar segítségével Loki hogyan változtatta a két legjobb emberemet bazári majommá.
Thor: Majommá? Ezt nem értem.
Steve Rogers / Amerika Kapitány: Én igen! Én értettem a hasonlatot.

Natasha Romanoff / Fekete Özvegy: Pont olyan, mint Budapesten.
Clint Barton / Sólyomszem: Nagyon különbözően emlékszünk Budapestre.

Tony Stark / Vasember: Kezdem azt kívánni, hogy belém köss.
Steve Rogers / Amerika Kapitány: Na persze. Nagy ember vagy a páncélodban. Ha leveszed, mi marad belőled?
Tony Stark / Vasember: Zseni, milliárdos, playboy, filantróp.


Űrlord: Hol van Gamora?
Vasember: Kérdezek jobbat! Ki az a Gamora?
Drax: Kérdezek még jobbat! Miért Gamora?

Banner: Ki az a Scott?
Kapitány: A Hangya.
Banner: Van pókunk és hangyánk is?

Mantis: Kik azok a Bosszúállók?
Thor: A Föld legnagyobb hősei.
Manntis: Mint Kevin Bacon?
Thor: Régen jártam ott, lehet már bevették őt is.

Ezek az részletek nálam  instant nevettetőként ( reméljük van ilyen szó) szolgálnak, és egész biztos, hogy meghozzák a kedvemet, a Bosszúallók újra nézéséhez. De csak, és kizárólag, angolul! A Végtelen háborút, kénytelen voltam magyarul nézni, mert a barátnőm utálja a feliratos mozizást, ( "filmet akarok nézni,nem olvasni" ) de, még ennek ellenére is, imádtam. Jézus Steve hangja borzasztó volt...
A lényeg az, hogy az összes Marvel film zseniális, úgyhogy ha meghoztam a kedveteket, menjetek és nézzétek meg a kedvenceteket.

You May Also Like

0 megjegyzés