❄ Winter playlist ❄

by - péntek, január 19, 2018

Pontban 23 óra 00 van.
Most végeztem a tanulással, és igen, tisztában vagyok azzal, hogy aludnom kellene, mert holnap 6-kor kell kelnem, de ez most annyira foglalkoztat,  mint az előbb bemagolt fizika.
Ne kérdezzétek miért most kezdem el írni ezt, az amúgy is vérszegény bejegyzést, mert én se tudom, szóval inkább ugorjunk azokra a dalokra, amik tartották bennem, a (nem létező) lelket.
Ha a dalok címére kattintotok, rögtön hallgathatjátok a zenéket. Csak mondom, ha valaki nem tudná...




 I can see you're scared of your emotions
I can see you're hoping, you're not hopeless
So why can't you show me? Why can't you show me?
 I'm just lookin' for some real friends
All they ever do is let me down
Every time I let somebody in

 Something must've gone wrong in my brain
Got your chemicals all in my veins
Feeling all the highs, feeling all the pain


Mostanában, mindig Camila dalait hallgatom. Reggel, este, olvasás közben, evéskor, de ha nem haragszotok, nem sorolom fel az összes tevékenységet, amit csinálni szoktam, mert bizony szinte az összes alatt őt hallgatom.
(Amúgy az In the dark, csak szerintem szólhatna Draco Malfoyról? )

 Knew he was a killer
First time that I saw him
Wonder how many girls he had loved and left haunted

 Cause my baby's fit like a day dream
Walking with his head down
I'm the one he's walking to
Don't Blame me
I did something bad

(Az utolsó kettőt nem tudom linkelni, de spotifyon biztos fent van)

A másik kedvencem Taylor, és ha kivételesen nem Camila dalol nekem, akkor ő.
Az új albuma, köszönő viszonyban sincs a többivel, sokkal energikusabb , sokkal erőteljesebb, ez a mostani. A fent felsorolt zenék a kedvenceim a korongról, de a többi hallgatására se kell kényszeríteni...
A dallama nagyon fülbemászó, ezt is rongyosra hallgattam.
 Dark times, you could always find the bright side
I'm amazed by the things that you would sacrifice
Just to be there for me
Ellie nagy kedvencem, de ezt
 a dalt, csak nem régiben fedeztem fel magamnak, és imádom! A videóklipben halható nevetés, rám is át szokott tapadni, és imádom hogy ilyen személyes a szövege!
 And all along I believed I would find you
Time has brought your heart to me
I have loved you for a thousand years
I'll love you for a thousand more

Mindkettőn bőgni szoktam, de pont ezért imádom őket.
Eszméletlen meghatóak, mind szövegileg, mind dallamilag.
 Hiába átkoznak, hívnak bolondnak
Inkább bolondként, haljak meg holnap
Mint megbánjak bármit ha, őszintén tettem
És nem kell majd szégyellnem azt aki lettem
Nem sok magyar dalt szeretek, de ezt átkozottul imádom!

 Álljunk bele ha kell,
Bármi jöjjön is el
Legyen szabad a Grund.
Véssük ide ma fel,
Hogy megmarad ez a hely,
Vagy egyszer belehalunk.

A Pál utcai fiukat, ( a könyvet) nem nagyon bírtam, de ez a dal, abszolút kedvenc!
Mondjuk a listán szereplő összes dalról ezt mondtam... Tudom annyira vagyok kreatív mint egy asztal...

Nektek van kedvenc dalotok?
Ha igen, akkor nyugodtan megírhatjátok lentebb!
Köszönöm, hogy szántatok rám egy kis időt, ha pedig nem szándékszol még kilépni a blogról, olvasd el a többi bejegyzésemet is, de ha sürget az időd, gyorsan rákattintatsz a feliratkozás gombra, hogy máskor is vissza találj!
Puszi! 

You May Also Like

0 megjegyzés