Idézetek a kedvenc sorozataimból

by - péntek, március 09, 2018


Az eső halkan kopogtatott az ablak üvegen, a szél pedig lágy táncot járt  azokkal a falevelekkel, akik túlélték a telet.
Én, bent ültem a lakásban, az ablak melletti kanapén, és hol a laptopomon játszódó sorozatot, hol az esőt néztem.
Az ablakon beáradt az eső illata, ami megannyi emléket idézett fel bennem. Mosolyogva néztem tovább a történéseket, amik a laptopomon játszódtak le.
Mellettem, egy gőzölgő tea foglalt helyet, amibe néha- néha belekortyolgattam, megnézve, hogy kihűlt -e már annyira, hogy ihassam.
Mindeközben sorozatot néztem, ahol is elhangzott egy nagyon inspiráló mondat, így az ihlet, azonnal megszállt.
Tudjátok, hogy van ez.
Szóval miután megnéztem azt a részt, amit előzőleg bámultam, leültem és elkezdtem írni ezt a bejegyzést.
Szóval, lássuk a kedvenc gondolatfoszlányaimat, a kedvenc sorozatomból.


 Gossip Girl
„Olyan valakit érdemelsz, aki, ha kell, hegyeket mozgat meg érted.”

Pretty Little Liars
  ,,Néha meg kell bántanod az embereket, hogy segíts rajtuk."
The 100
– Próbáltam. Próbáltam én lenni a jó fiú."
,,– Talán nincsenek is jó fiúk.
Gilmore girls
,,Két világban élek. Az egyik a könyvek világa."
2Broke Girls 
,,-De a jövő olyan távol van még, és erre a pénzre most van szükségünk, valódi dolgokra kell, olyanokra, mint a gumimaci és a szemceruza. -Akkor mégis hogy jutsz el a jövőbe?
  -Marty McFly és egy időgép segítségével?"
 Vámpírnaplók
,,Nem vagyok ember, és ez hiányzik, bárminél jobban hiányzik a világon."

Once Upon a Time
,,Minden varázslatnak ára van."
Scream Queens
,,A halloween az én ünnepem. Ez az év legfontosabb napja. Ez az egyetlen olyan nap a Gergely-naptárban, amikor anélkül hozhatjuk a frászt kis taknyosokra, hogy pszichopatának néznének minket."
How I Meet Your Mother
“- Nem szeretjük a hazugságot.
– Tévedés! Csak nem szeretjük, ha kiderül, hogy valami hazugság volt, mert mindenki hazudik.”
The Originals
,,Azt mondják, a sebek az idő múlásával begyógyulnak, de minél nagyobb a veszteség, annál mélyebb a vágás, és annál nehezebb visszanyerni korábbi épségünket. A fájdalom tompul, de a hegek emlékeztetnek majd szenvedésünkre, és általuk viselőjük egyre ellenállóbb lesz, míg végül sebezhetetlené válik. Az idő múlása eltereli a figyelmünket, feszültséget vált ki belőlünk, mélységes agressziót, míg eluralkodik rajtunk a harag, eközben tervet szövünk, egyre erősödünk és észre sem veszik, hogy elrepült az idő. Meggyógyulunk és készen állunk egy új emberként kilépni."

Riverdale
,,Bárcsak úgy néznének ki az emberek,amilyen a személyiségük."

Nektek van kedvenc idézetetek, egy számotokra kedves sorozatból? Ha igen, mindenképp írjátok meg kommentben! Ha először jársz itt és megtetszett a bejegyzés, mindenképp olvasd el a többit is, vagy kövess be, hogy azonnal értesülj az új posztokról. További szép napot!

You May Also Like

2 megjegyzés

  1. Imádtam ezt a bejegyzést! :)
    Puszi

    VálaszTörlés
  2. A Riverdale-es idézet nagyon tetszik. :)
    Nekem az egyik kedvencem a "Talán az életnek többről kéne szólnia a túlélésnél.", amit ugye a The 100-ban mond Clarke, illetve Bellamytól ez: „My mother, if she knew what I've done, who I am. She raised me to be better. To be good. And all I do is hurt people. I'm a monster.” ^^

    VálaszTörlés