A kedvenc youtubereim

by - hétfő, március 19, 2018

Ma már szinte, keresve se lehet olyan fiatalt találni, aki ne nézne youtube videókat.
Én is sok csatornán fordultam már meg, de sok ezek közül sok nem közvetített számomra hosszabb távon maradandó tartalmat, de az alábbiak a bizonyos kivételek.
Mert hogy kivételek mindig vannak...

1. Simonffy Péter
Régebben, napivlogal szórakoztatott minket, majd egy kis (nagy) kihagyás után, visszatért (képzelhetitek mennyire örültem ) de immár, komolyabb videókkal.
A vlogoknál már megszokhattuk a csodás képi világot, de az újabb videói minden elvárást felül múlnak.
Néha mikor feltesz egy újabb kis csodát, egy ideig csak  tátott szájal bámulok, majd vagy 5-ször újra megnézem egymás után, és csak ámulok-bámulok, és képtelen vagyok visszarángatni magamat a valóvilágba.
Oh, és az se utolsó, hogy szereti a Harry Pottert...




2. Emma
 Egy rendkívül értelmes külföldi lány, aki mindenféle témát boncolgatott már,  szóval a választék nem kevés.
Csak hogy párat említsek ; vegán receptek, rutin, haul, life hackek, diyok...
De a legjobb az, hogy úgy is simán megérted, ha nincs meg a felsőfokúd angolból, ez nekem pedig igen hasznos.

3. Csizmadia Gabriella
Már 6 éve szórakoztat minket a videóival, amik eszméletlen profik, és csodás hogy még ennyi év után is van inspirációja.
Nagyon imádom azt, hogy nem próbálja megjátszani magát, egyetlen pillanatig se.

4. Hailey in Bookland
 A kedvenc könyve az Alice Csodaországban, és a Harry Potter.
Ezzel engem maximálisan meggyőzőt, szóval pár nap alatt felfaltam az összes videóját. Mind nagyon érdekes és egyedi, szóval mindenképp ajánlom hogy meglessétek ezt az aranyos lányt,  aki olyan élvezettel beszél a könyvekről hogy az csuda!

5. Lina és Panni
 2 magyar lány, akik remek tartalmakkal látják el a népet minden héten, mindenféle kategóriában. Eredetiek, stílusosak, ez a kettő pedig már elég is ahhoz, hogy a kedvenceimé váljanak.


Remélem, most már nem tévedtek el a youtube kietlen, és sivár csatornái között, mert ezek csak a drága időnket lopják.
Ha tetszett a bejegyzés, iratkozz fel, hogy visszatalálj máskor is, vagy csak írd meg kommentben hogy neked ki a kedvenc videosód!
Puszi!

You May Also Like

0 megjegyzés