Random kedvenceim // tavasz

by - szombat, március 31, 2018

Nem a márciusom volt a legjobb hónapom, ezt bizton állíthatom, de csak mert nem sok pozitív élmény ért, attól még született pár kedvencem, amit most meg is mutatok. Éljen az optimizmus! 

1. Így jártam anyátokkal

Szerintem nem sokaknak kell bemutatni ezt a sorozatot, akiknek meg igen, azoknak se, mivel a cím elég beszédes. Ha még nem kezdted volna el, akkor éppen itt az ideje, mert valami eszméletlen! Amint bekapcsolok egy részt, rögtön elfeledkezek minden ügyes-bajos gondomról, és elengedem magam. A poénok nagyon nagyok, nincs olyan rész amin ne nevetnék.

2. Harry Potter és a Halál Ereklyéi (a könyv nem a film)

 Sokáig azt hittem, hogy bőgni fogok az utolsó oldalak olvasásakor, de nem így lett. Ez valószínűleg annak tudható be, hogy annyit halogattam, vagy Hagrid bölcs idézetének (Minek emésztenénk magunkat? (...) Aminek jönnie kell, jönni fog, és ha itt lesz, szembenézünk vele), de még az is lehet, hogy J.K.Rowlingnak. Őszintén szólva nem tudom, de csak pityeregtem. Szinte teljesen ugyan úgy reagáltam, mint Harry, Dumbledore temetésekor. De annyira szép befejezést kaptunk! Imádtam!     


3. A blog

Egy újabb mérföldkőn vagyunk túl. Több mint 3000-szer kattintottatok a blogra, ami szerény véleményem szerint nem kevés. Jó lehet, hogy más blogoknak ez 5 bejegyzés után sikerül,vagy, hogy ez a szám semmi, de nekem igen is fontos.

4. Fekete hattyú

Már jó 2 hete láttam, de még mindig alig tudok pár értelmes mondatot összehozni, annyira a hatása alá kerített.
Natalie Portman, zseniálisnál is jobban alakítja a szerepét, tökéletes választás volt a szerepre. A film végére, már azt se tudtam, hogy mi a valóság és mi a kitaláció.
Ne dőljetek be a vidám kezdésnek, ez a film korántsem lesz szirupos boldogságtól tele. Kemény, sírós és szomorú. Nem egy könnyű délutáni filmecske, de ettől függetlenül, meleg szível ajánlom nektek.
5. A szülinapi tortám

Ha maga a szülinapom, nem is sikerült olyan fényesre mint szerettem volna, a tortám biztosan. Nagyon sokat szenvedtünk a rózsaszín tetővel, de végül csak megcsináltuk és szerintem baromira jól nézett ki. Ja, és nem mellesleg, baromi finom volt!

6. Az időnyerőm

Igen, igen, igen! Mióta szerettem volna már, és most végre, megvan!
Körülbelül, csak fürdéskor és alváskor válunk meg egymástól, máskor semmi pénzért nem venném le.

7. A bullet yournalszerű valamim

Sajnos, ennél pontosabban nem tudom meghatározni, hogy mi is az, amit már hónapok óta vezetek, de imádom! Jó, elég időigényes elkészíteni az egyes napokat, de annyi baj legyen, nem igaz?


8. Simonffy Péter "6"-ja 

Mint már említettem egy korábbi bejegyzésben, (amit itt tekinthettek meg) nagy kedvencem a munkássága, és most végre megkaptuk a 6-ot. Tátott szájal bámultam, és magamban megjegyeztem, hogy ez a srác nagyon tud. De komolyan annyira, de annyira vérprofin csinálja a videóit!

Nos, ezek lettek volna az én márciusi kedvenceim amiket imád... jó- jó, tudom, hogy tudjátok, hogy imádtam ezeket a dolgokat, úgyhogy, nem ismétlem önmagam.
Remélem elnyerte a tetszéseteket ez a bejegyzés, ha pedig így van, térjetek vissza máskor is!
Puszi! 

You May Also Like

1 megjegyzés